Caută
  • Custom Systems

Alege productivitatea pentru firma ta



COVID-19 … COVID-19, ori unde te-ai întoarce în ultimele zile doar de aceste 8 caractere dai. În diferite contexte, de la felul în care ne afectează la nivel mental, psihologic, la limitări necesare, impuse de stat, la felul în care acest virus va afecta economia și implicit pe toți oamenii care sunt antrenați în câmpul muncii.


Privind la felul în care evoluează lucrurile suntem tot mai convinși de necesitatea lucrului la distanță. În măsura în care meseria ta permite acest lucru, izolarea de comunități aglomerate poate fi benefică pentru sănătatea ta și a familiei tale.


Companiile mari au început deja să recomande angajaților munca de acasă și ele au deja construite infrastructura și politicile necesare pentru funcționarea într-un asemenea regim.

Pentru companiile mici și mijlocii situația este puțin diferită. De multe ori posibilitatea de a lucra la distanță este limitată de lipsa de echipamente și soft-uri care pot favoriza munca de la distanță.

Atunci când dorim să mergem în direcția muncii la distanță trebuie să luăm în calcul două aspecte foarte importante:


1. Necesitățile tale ca angajat

Care sunt lucrurile minime de care ai nevoie pentru a lucra eficient de acasă?

  • Un calculator sau laptop

  • O conexiune bună de internet

  • Aplicații de chat și sau conferințe pentru a fi în legătură cu echipa ta

  • Un spațiu de lucru rezervat doar pentru a lucra

  • Auto-motivație și disciplină

  • Rutina bine stabilită

Ultimele două puncte din lista noastră sunt absolut vitale mai ales pentru persoanele extrovertite, pentru care comunicarea cu colegii și cu clienții în mod direct este vitală. Pentru persoanele de acest gen izolarea, chiar și cea autoimpusă poate crea un dezechilibru mental puternic. De aceea recomandăm fiecare persoană să își găsească surse de auto-motivare care să le ajute să facă zilnic pași pentru sănătatea lor mentală.


Având în vedere faptul că tu vei lucra dintr-un spațiu privat pe echipamentele companiei, există niște pași minimi pe care i-am recomanda pentru siguranța datelor la locul de muncă.


  • Nu lăsa aplicații cu conturile firmei conectate pe calculatorul personal

Sigur, atunci când ești în birou poate nu ai reflexul acela necesar de a închide aplicațiile deschise, sau măcar să apeși (start)+(L) ca să îți blochezi ecranul și probabil că acest lucru nu este necesar atunci când ești în mediul tău sigur dar, atunci când ești acasă sau într-o altă locație remote lucrurile se schimbă.


Într-un astfel de loc, lucrurile care pot să se pună între tine și bunul mers al companiei pentru care lucrezi, sunt multe și diverse, de la un copil care încearcă să facă și el ceva cât calculatorul este disponibil, până la protecția datelor dacă te afli într-un loc public. Atunci când ești într-un loc public, trebuie să existe un soi de discreție și grijă pentru datele companiei în care activezi.

  • Asigură-te că ai un antivirus bun

Am mai scris despre asta, îți las aici un link cu toate detaliile necesare


  • Ai grijă ce accesezi de pe calculatorul personal

2. Necesitățile companiei pentru punerea în funcțiune

  • O conexiune bună la internet

  • O înțelegere bună a angajaților și a rolurilor lor

  • O protecție potrivită pentru sistemele interne


Probabil că nu toți angajații vor fi capabili să se adapteze în noul mod de lucru dar, oferindu-le acces la datele pe care le cunosc în felul în care deja sunt obișnuiți poate fi un mare plus pentru a crea mediul potrivit pentru munca de acasă.

3. Varianta pe care o oferim


Varianta pe care noi o recomandăm se numește Custom Remote Manager. Configurarea contului este personalizată în funcție de alegerea angajatorului, contul de utilizator poate avea acces la unul sau mai multe sisteme din cadrul companiei.


Accesul la sistem se face usor prin intermediul unui click, iar conexiunea este rapidă și securizată, serverul fiind în data center-ul nostru. Cu o conexiune stabilă și fără întreruperi, munca devine facilă de la accesul fișierelor deja existente până la copierea unor fișiere noi. Totul fiind monitorizat de funcția timeline care monitorizeaza timpul petrecut pe stația de lucru.


Pentru angajat și angajator accesul la calculatorul nu poate fi făcut mai ușor și mai în siguranță decât atât.


Costul pentru crearea și configurarea unui astfel de utilizator este de doar 25 Euro pe lună per utilizator.


Contractele pentru serviciul de acces remote se fac online, pe persoană juridică și doar cu acordul scris al angajatorului.

#lucreazădeacasă

#nuitiasumariscuriinutile

#continuasafiproductiv

84 afișare